Ukraine now — в Україні затвердили нову айдентику держави • Секція

Ukraine now — в Україні затвердили нову айдентику держави

Ukraine NOW

Ukraine NOW / Частина презентації / banda.agency

10 травня на засіданні Кабінету міністрів України прийняли новий офіційний бренд країни — Ukraine now. Розробкою займалася агенція Banda Agency, а замовником виступило Міністерство інформполітики.

Новий туристичний бренд України

Анімовані варіаії логотипу Ukraine NOW

Анімовані варіаії логотипу Ukraine NOW / Частина презентації / banda.agency

Минулого року у Міністерстві інформполітики створили комісію з питань популяризації України у світі. Вона оголосила творчий конкурс на створення символу-бренду України, в якому, за словами держсекретаря Мінінформполітики Артема Біденка, взяли участь понад 15 креативних проектів від різних агентств. Зрештою, перемогла робота Banda Agency — Ukraine now. Посадовець зазначив, що на це з держбюджету коштів не виділяли.

Концепція Ukraine now, яка виносилася на конкурс, означала країну можливостей, країну без кордонів, де сьогодні відбувається все найцікавіше, про що ви мріяли. Ця концепція орієнтована, в першу чергу, на іноземців, і на те, чим їх можна зацікавити, як їх можна залучити в країну, — пояснив Артем Біденко.

Держсекретар наголосив, що тепер усі інші бренди, в тому числі туристичні, виставкові, експортні, будуть реалізовані з урахуванням прийнятого Кабміном знаку. Поки допрацьовуватиметься бренд-бук, в Україні продовжать використовувати знак на основі букви U. Однак згодом його скасують на офіційному рівні. Утім громадські організації і бізнес, на відміну від держорганів, зможуть ним користуватися і далі.

Про бренд Ukraine now від авторів

У самій компанії кажуть, що брендинг — ситуативний. Завершальним елементом кожного макету стає піктограма. Вона щоразу адаптується під контекст і доповнює сюжет макету.

Логотип вийшов саме таким, тому що ми хотіли ніби «підкреслити» жовтим маркером головне слово повідомлення – NOW. А синій елемент за формою нагадує сповіщення, які ми бачимо в соцмережах. Це символ чогось нового, того що привертає увагу. А Україна зараз дійсно варта уваги, — заявили творці.

Спеціально для бренду Ukraine NOW був створений шрифт Ermilov. Це сучасний масивний геометричний гротеск з особливими скосами у кутах лiтер. На його створення автора надихнули роботи українського художника-конструктивіста Василя Єрмілова.

Реакція соцмереж

Українці у соцмережах по-різному відреагували на нову айдентику. Зокрема, вони помітили, що елементи на ній повторюють елементи логотипу сайту PornHub.

Ukraine NOW і PornHub

Ukraine NOW і PornHub / Тихолаз Ігор / facebook.com

«Куратор» київських Муралів Гео Лерос позитивно відгукнувся про роботу агенції.

Geo Leros / facebook.com

Заступник міністра інформполітики Дмитро Золотухін відзначив, що кількість переходів в розділ Gay на PornHub з України збільшився.

Рекорд у відвідуваності PornHubGay

Рекорд у відвідуваності PornHubGay / Дмитро Золотухін / facebook.com

А головна редакторка інтернет-журналу The Devochki вважає, що айдентика наближена до реальності країни.

Ukraine NOW і реальність

Ukraine NOW і реальність / Oksana Pavlenko / facebook.com

На думку директора департаменту туризму України Івана Ліптуги, у новому дизайні є шрифт, але не представлена ​​сама Україна.

Попередні туристичні логотипи України

Останній туристичний бренд на основі літери U розробили у 2014 році. Роботу провели на кошти гранту від Німецького товариства з міжнародного співробітництва (GIZ) в Україні. Над проектом працювала робоча група у складі команди «ВікіСітіНоміка», дизайн-студії «Королівські митці» та агентства «Brandhouse». Слоган звучав як «Ukraine: It’s all about U», а в українській версії — «Україна: свобода бути собою».

З 2002 по 2006 існував інший туристичний бренд України, розроблений державним підприємством «Національна туристична організація» при Державній туристичній адміністрації України.

А з 2008 по 2010 роки використовувався бренд, який розробило ДП «Національний туристичний офіс» при Державній службі туризму та курортів Міністерства культури і туризму України.

  • Раніше креативна агенція Galagan представила офіційну айдентику для міста Біла Церква.
  • Також новий дизайн отримали автозаправки «Укрнафта».
  • 2 квітня представили один із варіантів вигляду проїзного документу Львова.

Leave a Reply