Сервіс таксі Uklon отримав нову айдентику

Оновлений логотип сервісу таксі Uklon

Оновлений логотип сервісу таксі / uklon.design

Український сервіс виклику авто онлайн Uklon представив нову айдентику вперше за 8 років.

На оновленому логотипі зображено медіатор, що символізує головну роль фірми як сполучної ланки між пасажиром та водієм. Над новою айдентикою працювала дизайнер компанії Марія Щербаха спільно з українським освітнім проектом КАМА, пише Telegraf.

Операційний директор компанії Сергій Смусь зазначив, що новий ребрендинг — це крок на шляху до майбутньої експансії сервісу.

Ми з’явилися на українському ринку більше 8 років тому. З самого початку Uklon розвивався тільки за свій рахунок, не залучаючи сторонніх інвестицій. Компанія стабільно росла та витримувала конкуренцію з гігантами, які приходили на ринок. Сьогодні сервіс з новим сучасним дизайном готовий до експансії та виходу на закордонні ринки, — каже Сергій Смусь.

Дизайнерка компанії Марія Щербаха розповіла, що сервіс заснували програмісти, тому дизайнерські рішення в компанії не були на першому місці.

Мені хотілося передати образ крутої IT-компанії, доступної, з якісним сервісом для людей, адже Uklon саме така компанія. У нашій новій айдентиці три головні елементи: логотип у вигляді медіатора спокійного гірчичного кольору, шрифт, розроблений з нуля, та ілюстрації, які допоможуть зробити комунікацію більш зрозумілою та емоційною, — зазначила Марія Щербаха.

Новою андентикою компанія хоче донести до клієнтів, що змінився не тільки фірмовий стиль, але і рівень обслуговування за останні роки.

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: