«Розетка» отримала нову айдентику

Найбільший онлайн-гіпермаркет України «Розетка» оновив візуальний стиль та представив новий логотип. Розробкою стилю займалося агентство Fedoriv.

У компанії зазначили, що вирішили кардинально не змінювати візуальний стиль.

Ми знаємо: краще нашого логотипу майже нічого немає. Але відчуваємо, що час рухатися вперед. З моменту появи бренду Rozetka ми постійно змінювалися: розширювали асортимент, вдосконалювали сервіс, працювали над тим, щоб купувати з нами було приємно і зручно. Прийшов час закріпити ці зміни, тому ми оновили наш візуальний стиль, залишивши улюблений логотип впізнаваним і рідним, — повідомили представники компанії у Фейсбуці.

Також команда опублікувала тизер із коротким описом того, що сталося з «Розеткою» за роки її існування і те, яка її місія сьогодні.

Оновлену концепцію бренду презентують 17 вересня.

Хто змінювався раніше

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: