Національний банк України провів ребрендинг та запустив бета-версію нового сайту

Нова айдентика НБУ

Нова айдентика НБУ / Офіційне промо

Національний банк України вперше за 26 років провів ребрендинг та оприлюднив бета-версію нового сайту.

У НБУ заявили, що логотип та приклади застосування айдентики були у межах організації, фокус-групи проводили всередині Центрального банку. До процесу залучали українських та міжнародних експертів з маркетингу.

НБУ прагнув бути гармонійними у своєму позиціюванні, яке має відображати внутрішні перетворення, незалежність та вагомість для розбудови новітньої української держави. Попередній логотип НБУ та його айдентика не візуалізували тих змін та ролі центрального банку в країні. Сьогодні Національний банк є лідером реформ, має визнання та повагу у світі. Саме тому постала потреба в проведенні ребредингу – для створення відповідності зовнішньої форми її наповненню, — заявила Лілія Срібна, в.о. начальника відділу прес-служби Управління інформації та громадських комунікацій НБУ, пише «Телеграф».

За її словами, новий фірмовий стиль ґрунтується на збереженні кращих традицій, сучасності, інноваційності та невпинному розвитку.

Використання нового стилю

Використання нового стилю / Офіційне промо

Бета-версію нового сайту зробили за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Закриття старої версії та повний перехід на новий ресурс заплановані до кінця вересня цього року.

  • Нагадаємо, 14 березня Національний банк України презентував нові обігові монети номінальною вартістю 1, 2, 5 та 10 гривень. Вони з часом замінять банкноти відповідних номіналів, що зараз у обігу.

Читайте також: В Івано-Франківську обрали новий логотип міста, а потім передумали

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: