В Івано-Франківську обрали новий логотип міста, а потім передумали

Міська рада Івано-Франківська вирішила відмовитися від новообраного мешканцями логотипу після шквалу критики. Пізніше у мерії заявили, що обраний мешканцями макет і не був остаточним.

16 січня стали відомі результати голосування за новий офіційний логотип Івано-Франківська, повідомляє прес-служба мерії.

На голосування міська влада, якій і належала ініціатива обрати новий логотип, винесла вісім варіантів. Голосування тривало з 14 грудня і за цей час у ньому взяли участь 1060 осіб. 419 з них обрали варіант №2, на якому відображені контури головних споруд Франківська у синьо-жовтих кольорах.

Пропоновані варіанти логотипів Івано-Франківська / Голос громаи м. Івано-Франківська

Варто зазначити, що чимало мешканців негативно відреагували на запропоновані варіанти логотипу. Їх обурило, що обирати пропонували із 8 варіантів різнокольорових «кардіограм» одного автора, а також те, що попердньо  не було проведено відповідного конкурсу.

Доповнено 17 січня

Пізніше інтернет-користувачі змінили у Вікіпедії статтю «Логотип Івано-Франківська» на жартівливу.

Логотип Івано-Франківська — логотип міста Івано-Франківськ, який було обрано 419 парафіянами Руслана Романовича Марцінківа та партії Свобода шляхом інтернет-голосування на сайті міського виконавчого комітету. Як зазначено у прес-релізі, усі користувачі, що проголосували за новий логотип, були позбавлені зору та отримали опис логотипу аудіально. Попередньо презентований у 2014 році візуальний стиль сліпим парафіянам до розгляду не пропонували, — йшлося у статті.

Скріншот сторінки з Вікіпедії / Курс

Наразі статті повернули попередній вигляд.

Зрештою у мерії вирішили відмовитись від цього логотипу. А за словами заступника міського голови з економічних питань Богдана Білика, обраний мешканцями макет і не був остаточним. Крім того, через обмеженість поданих пропозицій і малу кількість учасників голосування, такий знак не виноситимуть на прийняття міською радою як офіційний логотип міста.

Ми хотіли спробувати залучити громадськість до створення візуального стилю. Так, відділ міжнародних зв’язків, туризму та промоції запропонував варіанти вже знайомого логотипу на голосування. Проте жоден з них, навіть переможець, не задовольняє очікування громади та міської ради щодо офіційного логотипу Івано-Франківська, — зауважив Богдан Білик.

Після такого експерименту справу брендингу міська рада довірить професіоналам.

  • Зазначимо, що у 2014 році за ініціативою спільноти «Тепле місто», яка займається розвитком Івано-Франківська, компанія «Aimbulance» розробила айдентику міста. Основою стилю стала українська вишивка. На думку авторів, саме за допомогою вишивки можна створити унікальний образ міста та відобразити культуру і традиції Прикарпаття.
  • У червні 2014 року цей логотип потрапив у п’ятірку найкращих на Каннському фестивалі реклами в категорії Large Scale Logo.
  • У квітні 2017 року «Тепле місто» та міська адміністрація Івано-Франківська готували угоду, згідно з якою цей логотип мав стати офіційним, пише КУРС. Та згодом у мерії розробили власні варіанти логотипу і запропонували громадськості вибирати з них.
  • Нагадаємо, раніше креативне агенство Galagan представило офіційну айдентику для міста Біла Церква. Центральним елементом стала мапа міста, виконана у різних кольорах і складена із декількох шарів.

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: