Пісня українського гурту «ДахаБраха» потрапила у рекламу бренду Девіда Бекхема

Англійський футболіст Девід Бекхем опублікував рекламний ролик власного бренду, в якому звучить композиція «Sho Z-Pod Duba» українського гурту «ДахаБраха».

9 січня англійський екс-футболіст Девід Бекхем представив свій новий бренд House 99, який спеціалізується на продуктах для чоловіків, що включають засоби і інструменти по догляду за шкірою і волоссям. У його рекламі звучить пісня українського етно-гурту «ДахаБраха» «Sho Z-Pod Duba».

За словами арт-менеджерки гурту Ірини Горбань, переговори і залагодження формальностей щодо використання треку тривали близько 6 місяців, пише Громадське.

Читайте також: Дует YUKO: фольклор та електроніка в українській музиці

У коментарі Karabas Live Ірина Горбань розповіла, що у авторів реклами були плани саме на цей трек.

Вибір дуже конкретний і чіткий — вони одразу прислали чорновий монтаж з цією музикою. Наскільки я розумію, у виробників ролику були й інші варіанти, проте замовник обрав і наполягав саме на нашій пісні, — каже арт-менеджерка.

  • «ДахаБраха» — український етно-хаос гурт, що був сформований Владом Троїцьким у театрі «Дах» у 2004 році. Назва гурту, за словами його учасників, складена зі староукраїнських слів «давати» та «брати».
  • На рахунку команди 5 окремих альбомів («На добраніч», «Ягудки», «На межі», «Light» та «Шлях») і один, записаний разом з білоруським тріо PortMone («Хмелева project»).
  • Раніше музику DakhaBrakha використовували в якості саундтреків для канадського фільму «Урожай Диявола», українського мультфільму «Мавка: Лісова пісня» і американського серіалу «Фарго».
  • Якщо вам сподобалася творчість «ДахаБраха», пропонуємо ознайомитися з гуртом YUKO, який поєднує фольклор та електроніку.

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: