YouTube змінює правила підключення монетизації. Тепер потрібно мати тисячу підписників і 4000 годин перегляду

Відеосервіс YouTube оголосив про введення нових правил монетизації контенту.

Починаючи з 17 січня автори, які бажають отримувати доходи від реклами в рамках партнерської програми YouTube, повинні мати мінімум 4000 годин перегляду за останні 12 місяців і 1000 фоловерів на своїх каналах. До цього каналам потрібно було мати не менше 10 тисяч переглядів.

Нові вимоги були визначені після ретельного аналізу і обговорення цього питання з авторами YouTube. За допомогою цих порогових значень ми зможемо краще зрозуміти, які користувачі вносять позитивний вклад в розвиток нашої спільноти, і допомогти їм заробляти на рекламі більше (і не допускати, щоб дохід отримували несумлінні користувачі).

За інформацією Google, ці зміни зачеплять значну кількість каналів, проте 99% з них заробили менше 100 доларів за минулий рік. При цьому 90% з них за останній місяць заробили менше 2,5 $. Якщо канал більше не відповідає новим правилам, власнику все одно буде виплачена раніше зароблена сума відповідно до правил програми AdSense.

Власникам вже існуючих каналів до 20 лютого надається пільговий період, після закінчення якого всі, хто не відповідає заданим критеріям, лишаться без доходу від своїх відео. Але як тільки кількість підписників і годин перегляду на каналах досягне порогового мінімуму, буде автоматично подано заявку на їх участь в партнерській програмі. Власникам нових каналів доведеться подавати заявки самостійно.

Читайте також: Експорт IT-послуг України зріс до $3,6 млрд і буде рости далі

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: