Рекламу перед відео на YouTube зроблять вдвічі довшою

У YouTube вирішили забрати рекламу з середини роликів. Натомість її подвоять перед самим відео, пише Ain.

За даними компанії, яка посилається на дослідження користувацького досвіду, глядачі чутливі не тільки до довжини реклами, але і до частоти «рекламних пауз», особливо під час перегляду довгих відео.

Ми виявили, що частота переривання відео впливає на метрики перегляду, наприклад, на те, як часто користувачі кидають дивитися відео. У відповідь на це ми починаємо тестування рекламного блоку — двох рекламних роликів, які відображаються один за одним, з опцією для користувачів пропустити їх і перейти одразу до контенту, якщо ця реклама їм не підходить, — повідомляють у компанії.

Передбачається, що завдяки новому формату частота переривання відео на середині перегляду відео зменшиться на 40%.

Ранні експерименти з цим форматом показують зростання на 8-11% по проникненню і на 5-10% по частоті показів реклами. Цей експеримент почнеться з веб-версії сервісу, а потім перейде до мобільних пристроїв і ТБ.

Зверніть увагу

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: