YouTube заборонить пропускати 20-секундну рекламу

Сервіс YouTube повідомив про великі зміни для авторів каналів, які зможуть розміщувати в себе рекламу, повідомляє Mashable.

Тепер рекламні відео не можна буде пропускати — їхня довжина становитиме 15-20 секунд. Нові правила почнуть працювати вже наступного тижня.

Раніше рекламу можна було пропустити після 5 секунд перегляду. Тепер її не можна пропустити за замовчуванням. Зміни стануться автоматично і навіть в тому випадку, якщо авторам контенту невідключувана реклама раніше була недоступна. Якщо творці контенту хочуть, щоби їхні глядачі все ще могли пропускати рекламу у відео, їм необхідно змінити налаштування вручну.

За словами представників YouTube, рекламодавці платять більше грошей за рекламу без можливості пропуску. Це також означає більше грошей для авторів каналів, які додають у свої відео ці оголошення.

Також у YouTube повідомили, що творці контенту через сервіс Adsense зможуть блокувати певних рекламодавців, а також цілі категорії оголошень. Про оголошення, які не можна пропустити, на сторінці підтримки згадок поки немає. Ймовірно, відеоплатформа Google хоче не тільки примножити власні доходи від реклами, але й підштовхнути користувачів до переходу на новий платний сервіс YouTube Premium.

Ще зміни
  • Раніше відеосервіс YouTube оголосив про введення нових правил монетизації контенту.

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: