Американська компанія замінила копірайтерів на штучний інтелект
У ході тестів JPMorgan Chase встановив, що інструмент машинного навчання Persado створив кращу рекламу, ніж її автори. Результативність оцінювали за кількістю кліків — їх було вдвічі більше.
До прикладу, в одному з таких поєднань, люди написали: «Доступ готівки на вашому рахунку у вашому будинку». Варіант Persado виглядав так: «Це правда — ви можете зняти готівку з власного рахунку, не виходячи з дому».
«Машина повідомлень» Persado створює новий рекламний текст на основі вже наявного та з використанням бази даних, яка зберігає понад мільйон слів.
Чи потягне нововведення за собою різке скорочення персоналу — невідомо. Представник компанії заявив, що угода «не вплинула на нашу структуру».
JPMorgan Chase почав тестувати технологію у 2016 році, а тепер сподівається використовувати її не тільки в рекламі, а й для внутрішніх комунікацій та підтримки клієнтів. У компанії працюють понад 250 тисяч людей, а її щорічний технологічний бюджет — 11 мільярдів доларів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: