«Нова пошта» змінила правила відправлення посилок

«Нова пошта» змінила правила відправлення посилок для юридичних та фізичних осіб-підприємців. Про це пише Ain.ua із посиланням на прес-службу компанії.

Відтепер підприємці мають безкоштовно укласти договір про надання послуг із організації перевезення відправлень. Для цього необхідно написати заяву про приєднання договору, а також зібрати необхідні документи. Після цього пакет документів варто відправити на «Нову пошту» для подальшого опрацювання.

Нерідко траплялося, що клієнти не знали точні реквізити компанії-одержувача і це призводило до того, що у однієї юридичної особи було до 40 варіантів назви, реквізитів, адреси тощо. І це призводило до проблем — або відправлення йшло на некоректну адресу, або не тому адресату, або компанія отримувала рахунок за відправлення, якого не замовляла. Щоб уберегти наших клієнтів — і фізичних, і юридичних осіб, ми впровадили правило, яке дозволило уніфікувати компанії-одержувачі, — повідомили у «Новій пошті».

Ознайомитися з усіма умовами про умови відправлення посилок юридичним та фізичним особам підприємцям на «Новій пошті» можна тут. Якщо юридична особа з певним причин не захоче укласти договір, то оформлювати посилку вони зможуть як на фізичну особу.

  • Раніше «Нова пошта» ввела послугу «Плати пізніше». Компанія надає можливість забрати посилку одразу, а заплатити за доставку і додаткові послуги протягом 10 календарних днів з дати отримання відправлення.
  • «Укрпошта» запустила ексклюзивний канал експрес-доставки товарів з другого за обсягом китайського інтернет-магазину JD.com.

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: