У мережі запустили хештег #янетуристичнийбренд. Причина — слова Зеленського

17 червня, під час офіційного візиту до Франції, президент Володимир Зеленський заявив, що в Україні «красиво, смачно і красиві жінки», а це було і лишається «нашим брендом». У відповідь на цю фразу у Фейсбуці запустили хештег #янетуристичнийбренд.

Володимир Зеленський поїхав до Франції на зустріч з представниками найбільшого у світі кампусу стартапів Station F. У ході розмови про IT-індустрію в Україні, він також додав, що «хоче трішки похвастатися Україною та українцями»

Завжди було уявлення у світі, що Україна — це, перш за все, сільське господарство, шахти, металурги. А туристи завжди казали, що в Україні дуже красиво, дуже смачно і дуже вродливі люди, особливо жінки. Так, це все є, і воно залишається нашим брендом, — сказав Володимир Зеленський.

Пізніше у Фейсбуці запустили хештег  #янетуристичнийбренд, а також зробили рамку для світлин з таким текстом.

Ми також писали про: