У мережі запустили хештег #янетуристичнийбренд. Причина — слова Зеленського
17 червня, під час офіційного візиту до Франції, президент Володимир Зеленський заявив, що в Україні «красиво, смачно і красиві жінки», а це було і лишається «нашим брендом». У відповідь на цю фразу у Фейсбуці запустили хештег #янетуристичнийбренд.
Володимир Зеленський поїхав до Франції на зустріч з представниками найбільшого у світі кампусу стартапів Station F. У ході розмови про IT-індустрію в Україні, він також додав, що «хоче трішки похвастатися Україною та українцями»
Завжди було уявлення у світі, що Україна — це, перш за все, сільське господарство, шахти, металурги. А туристи завжди казали, що в Україні дуже красиво, дуже смачно і дуже вродливі люди, особливо жінки. Так, це все є, і воно залишається нашим брендом, — сказав Володимир Зеленський.
Пізніше у Фейсбуці запустили хештег #янетуристичнийбренд, а також зробили рамку для світлин з таким текстом.
Ми також писали про:
- те, на що здатні жінки, у спецпроекті «Вона може»
- мітинг «Права жінок — права людини» у Львові
- те, що Європейське фізичне товариство нагородило українську вчену
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: