Друга спроба. До України прибув перший літак Ryanair

Аеропорт «Бориспіль» зустрів перший рейс авіакомпанії Ryanair  — «Берлін-Київ»

Аеропорт «Бориспіль» зустрів перший рейс авіакомпанії Ryanair — «Берлін-Київ» / Народний фронт / facebook.com

Лоукостер Ryanair з другої спроби таки почав літати до України. 3 вересня до Міжнародного аеропорту «Бориспіль» у Києві прибув перший літак ірландського лоукостера.

Перший літак Ryanair приземлився у столичному аеропорту «Бориспіль», прямуючи з Німеччини. Після цього він відправився до Берліна (Шенефельд).

Ryanair з жовтня відкриває близько 15 рейсів у Європу з Києва та Львова. Наразі найдешевші квитки коштують 9,99 євро. У розкладі зазначено, що з міста Лева можна буде літати до Дюсельдорфа, Меммінгена, Варшави, Кракова та Лондона.

Впродовж першого року в Україні Ryanair очікують перевезти до 1 млн пасажирів. Наступним кроком може стати відкриття їх представницького офісу в Києві. Вже з осені в аеропорту «Бориспіль» очікують зростання пасажиропотоку на 100 тис осіб, а загалом річний приріст прогнозується на рівні найвищого в Європі показника — 20%. Що більше лоукост-рейсів, то більше можливостей для розвитку бізнесу в Україні, — каже Голова Офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів.

За її словами, це ще один позитивний кейс, який створить передумови для заходу до України інших бюджетних авіаліній та поліпшенню конкурентного середовища на ринку.

Чому Ryanair почав літати до України з другої спроби

Лоукостер мав відкрити свої рейси ще у 2017 році. Однак тоді Ryanair скасував запланований вихід на український ринок. У компанії зазначили, що не змогли дійти згоди з аеропортом «Бориспіль» у виконанні умов, які раніше обговорювались з Міністерством інфраструктури України.

На жаль, Київський аеропорт вирішив захистити авіаквитки за високу ціну (у тому числі Міжнародні Авіалінії України) та позбавив українських споживачів доступу до найдешевших у Європі квитків, — повідомили 10 липня 2017 у компанії.

Вони додали, що «не мають вибору, окрім як скасувати 4 нові маршрути з Києва та 7 нових львівських маршрутів».

Глава аеропорту «Бориспіль» Павло Рябікін тоді заявив, що кілька вимог перевізника не відповідають українському законодавству. Серед них — безкоштовна аеронавігація, стійки реєстрації, стоянки таксі, площі під рекламу, офіси продажу квитків, вимоги про 60 днів кредитування з боку аеропорту і виплата їм 35% прибутку від діяльності магазинів безмитної торгівлі, закріплення пасажирського збору в сумі 7,5 мільйонів доларів на 5 років.

Рябікін наголосив, що аеропорт не може встановлювати єдиний збір, адже він змінюється в залежності від того, наскільки заповнений літак.

У березні прем’єр-міністр Володимир Гройсман повідомив, що компаніям вдалося домовитися.

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: