Як виглядає туристичний сайт Львова за пів мільйона

Туристичний сайт Львова

Туристичний сайт Львова

Львівський туристичний офіс 2 липня презентував оновлену версію промоційного сайту міста Lviv Travel. На думку чиновників, це допоможе збільшити кількість туристів.

Зараз на сайті можна переглядати інформацію про атракції міста, події та заклади, а також — прокладати власний маршрут або скористатися послугами гіда.

Сайт має 5 основних блоків:

  • досліджуй
  • заклади
  • події
  • про Львів
  • City Card

Ресурс адаптивний і доступний на будь-якому телефоні, планшеті та комп’ютері.

На оновленому Lviv Travel можна забронювати житло через такі сервіси як Booking.com та Expedia, а також придбати квитки на літак.

Наразі сайт доступний двома мовами: українською та англійською. Пізніше його обіцяють перекласти й іншими, зокрема польською та німецькою.

Також на сайті з’явився окремий блок — гіди, де можна знайти інформацію про тих екскурсоводів, яких схвалила міська рада. Однак замовити екскурсію та обрати провідника можна буде лише після наступного релізу сайту. 

Крім того, на ресурсі для туристів зібрали культурні події Львова. Але наразі їх не можна відсортувати за датою, терміном чи придбати квитки.

Ще одна опція — «Wish list», в який можна додати подію, публікацію, заклади чи атракції. Підписка на сайт дає змогу цим списком вподобань поділитися через пошту або соціальні мережі, а також отримувати розсилку.

Сайт є дуже динамічним, живим. Його ідея в тому, щоб не давати вичерпну інформацію на одному сайті, а зацікавити людину приїхати в місто. Ми надихалися кращими світовими практикам та втілили найцікавіші ідеї в нашому сайті. Зараз є лише перша черга, згодом буде продовження. Ми відкриті до пропозицій, покращень і вдосконалень, — розповіла начальниця управління туризму Ліна Остапчук.

Розробила сайт київська компанія «Aurocraft», яка перемогла на тендері. Реалізовували задумане з вересня 2018 року по червень 2019.

Загальна вартість робіт — 500 тисяч ₴.

  • Для розробки сайту мерія оголошувала три тендери. Перші закупівлі скасувала сама міська рада. На третій тендер подавалися компанія, які пропонували розробку сайту від 150 тисяч ₴, але їм відмовили.