«Львівавтодор» скасував тендер на проектування вулиці Бандери

ЛКП «Львівавтодор» скасував тендер на виготовлення проектно-кошторисної документації для реконструкції вулиці Бандери. Відповідні результати аукціону оприлюднили на сайті публічних закупівель Prozorro, пише «Твоє місто».

Аукціон тривав до 4 лютого. Свої пропозиції подали ДП «Містопроект» та ТзОВ «Трамдорпроект». Очікувана вартість закупівлі становила 3,2 млн ₴. Спочатку переможцем тендеру обрали ТзОВ «Трамдорпроект» із пропозицією запроектувати вулицю майже удвічі дешевше — за 1,74 млн ₴. У п’ятницю, 8 лютого, це рішення скасували через те, що підприємство не подало кольорові скановані оригінали кваліфікаційних сертифікатів та скан-копію оригіналів договорів.

11 лютого тендерний комітет відхилив пропозицію і другого учасника, який пропонував виготовити проект за 1,75 млн ₴. Однак він не надав скан-копії договорів та належно оформленої тендерної пропозиції з технічними вимогами. Тож нинішнім рішенням комісії торги відмінили.

Додамо, що ТзОВ «Трамдорпроект» розробило проект реконструкції вулиці Хуторівки, роботи на якій мають розпочати цього року. Засновниками фірми, згідно з даними Youcontrol, є Олег Хаврона та Валерій Чернишев. Обидва свого часу були керівниками ДП «Львівдіпрокомунбуд», яке виготовило проект вулиці Личаківської.

Державним підприємством «Містопроект» керує Іван Квик. Його засновником є Міністерство регіонального розвитку. Підприємство здебільшого виготовляє детальні плани територій на замовлення управління архітектури та урбаністики ЛМР.

Комунальний «Інститут просторового розвитку», який виготовив затверджений виконкомом ескізний проект реконструкції вулиці, на тендер не подавався. Як розповів керівник ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід, ціна проектування не відповідає обсягам робіт, а загальна кошторисна вартість виготовлення проекту лише за державними розцінками становить 6,5 млн ₴.

Керівниця відділу з державних закупівель ЛКП «Львівавтодор» Юлія Стефанюк повідомила, що дати оголошення нового тендеру поки що не знають. Утім вартість закупівлі залишать такою ж, оскільки, за її словами, вона є обґрунтованою і прийнятною для учасників тендеру.

  • Ескізний проект фінансували за кошти Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ). За ним вулиця міститиме дві смуги для руху і автотранспорту, і трамваїв, однак у разі поломки авто для нього залишать місце, аби можна було об’їхати. Серед технічних вимог для реконструкції вулиці — фіксована ширина смуг проїжджої частини та велосмуг, підняті пішохідні переходи при повороті на бічні вулиці, реконструкція мереж та освітлення тощо.
Зі сфери містобудування:

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: