Як виглядатиме вулиця Шевченка у Львові після реконструкції
Проїзну частину вулиці покриють асфальтобетоном, а місця для паркування — бруківкою або грубоколотим каменем.
Проєкт реконструкції передбачає ремонт від вул. Хорватської до вул. Залізничної. Згідно з ним:
- тротуари з обох сторін вулиці матимуть ширину пішохідної зони не менше 2,25 м (без врахування ширини сходів, огороджень, опор знаків та інших об’єктів).
- облаштування велосипедних доріжок в обидві сторони, на ділянці спуску у напрямку центру — велосипедної смуги.
- двосторонній рух маршрутних транспортних засобів (трамваїв та автобусів) на всій ділянці та приватного транспорту.
- світлофори матимуть адаптивний режим регулювання, а пріоритет надаватимуться пропуску трамваїв.
- влаштування водовідведення з ринв через зелені зони у дощову каналізацію. У такий спосіб планують мінімізувати обсяги води на тротуарах, велодоріжках та проїзній частині вулиці;
- у вільному просторі між деревами облаштують місця для паралельного паркування автомобілів.
Проєкт передбачає різну кількість смуг на вулиці. Зокрема, на ділянці від вул. Хорватської до вул. Ярослава Мудрого буде дві смуги. Від вул. Ярослава Мудрого до вул. В. Єрошенка — 3, з яких одна слугуватиме для руху маршрутних транспортних засобів у напрямку центру. На ділянці від вул. В. Єрошенка до вул. Залізничної буде 4 смуги. 2 з яких виділять для громадського транспорту в обох напрямках.
На переконання заступника директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрія Білого, втілення цих рішень дасть можливість об’їзду центру при русі з Левандівки, спростить об’їзд центру через вулицю Єрошенка, забезпечить пріоритет та відсутність корків для громадського транспорту та усуне затримку трамвая при під’їзді до перехрестя вул. Шевченка — вул. Левандівська.
- З’явився оновлений проєкт реконструкції фонтану біля Оперного театру у Львові
- Проєкт реконструкції львівського фонтану «Кульбаба» можуть змінити
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: