Тестувати е-квиток у Львові мають почати з вересня 2019

Безпосередня реалізація проекту відбуватиметься ще у 2018, однак тестування розпочнуть із 1 вересня 2019 року.

Про це 16 квітня заявив Олег Береза, директор ЛКП «Львівелектротранс», пише прес-служба ЛМР.

За його словами, для впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті (е-квиток) у Львові вже:

  1. виконані всі процедури оформлення кредиту ЄБРР та гарантій міста;
  2. проведено попередній відбір учасників тендеру — прекваліфікація;
  3. проведено відбір та підписано угоду з компанією iC consulenten на консалтингові послуги;
  4. підготовлений драфт технічного завдання на тендер;
  5. вивчено європейський досвід впровадження та експлуатації сучасних АСОП;
  6. ведеться постійна активна участь в робочій групі при Міністерстві інфраструктури України.

А вже у 2018 році розпочнеться безпосередня реалізація заходів проекту:

  • квітень 2018 — погодження та оголошення технічного завдання на 1-й етап тендеру.
  • до 29 червня 2018 — отримання пропозицій від учасників тендеру, які пройшли попередню кваліфікацію (очікувано 13 учасників).
  • до 31 серпня 2018 — вивчення наданих пропозицій.
  • вересень 2018 — проведення 2-го етапу тендеру. Оцінка цінових пропозицій.
  • 28 вересня 2018 — оголошення результатів тендеру та переможця.
  • жовтень 2018 — розгляд можливих заперечень та підготовка договору на впровадження.
  • 30 жовтня 2018 — підписання договору на впровадження системи.
  • у січні 2019 р заплановано початок встановлення обладнання в рухомому складі, а 1 вересня 2019 р початок тестової експлуатації системи.

Ми проходимо постійний контроль з боку ЄБРР, консультантів. Працюємо відповідно до їхніх правил і процедур… Це дуже серйозна система: облік пасажирів, робота з транспортними перевізниками. Зокрема у нас пасажири будуть платити за час поїздки та буде можливість безкоштовної транзитної пересадки протягом часу, за який вони заплатили, на будь-який інший вид транспорту міста. А для перевізника основним буде те, скільки кілометрів він проїхав. Для перевізника визначним не буде кількість перевезених людей, а важливим те, щоб він виїхав на маршрут та дотримувався графіку, — додав Олег Береза.

  • Електронний квиток — це автоматизована система оплати проїзду у громадському транспорті (АСОП), яка повинна забезпечити прийом оплати за проїзд та облік пасажирів.
  • Загальна вартість проекту становить 11,2 млн євро, з яких 10 млн євро — кредит ЄБРР, 1,2 млн євро — кошти міського бюджету.
  • 2 квітня на офіційній сторінці електронного квитка у Фейсбуці представили один із варіантів вигляду проїзного документу.

Читайте також: У львівських трамваях можна оплачувати проїзд банківською карткою