Viva La Vulva! Libresse випустив гімн вагіні

Бренд жіночої гігієни Libresse випустив рекламу «Viva La Vulva», в якій оспівує вагіну. У ролику різноманітні фрукти та речі, що за формою схожі на вагіну, переспівують пісню Каміл Ярбро «Take Yo Praise».

У такий спосіб бренд хотів показати жінкам, що їм не варто соромитися своїх вагін. Згідно з дослідженням Національної служби охорони здоров’я у Великій Британії за 2016 рік, за останні 5 років кількість пластичних операцій вагіни збільшилася майже вдвічі. Опитування бренду показало, що більше половини жінок відчуває тиск через вигляд своєї вагіни, а 44% соромляться її природного вигляду, запаху або відчуттів, пов’язаних з нею, пише AdAge.

  • Ця реклама — продовження кампанії Libresse, що націлена на показ жіночих табуйованих тем. Раніше під хештегом #Bloodnormal бренд вперше показав менструальну кров.

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: