Клієнтка отримала посилку від «Нової пошти» з написом ненормативною лексикою

Посилка від «Нової пошти»

Посилка від «Нової пошти» / Yana Magda / facebook.com

«Нова пошта» доставила клієнтці посилку з документами, на коробці якої було написано «Х*й его знает».

«Нова пошта» відправила клієнтці посилку з ненормативною лексикою на коробці. Про це адресатка повідомила на своїй сторінці у Фейсбуці.

Ось отримала посилку з документами від клієнта, а там під папірцем з адресою таке послання. Ніби з одного боку смішно, але з іншої — не дуже. Я би не хотіла, щоби мої пакети здокументами приходили клієнтам з такими написами, — написала вона.

Представники «Нової пошти» відреагували на ситуацію у коментарях під постом. Вони попросили надати номер накладної, аби зрозуміти, як таке могло статися. Однак знайти винуватця так і не вдалося. Зрештою, «Нова пошта» подарувала клієнтці промокод на безкоштовну доставку.

  • 16 квітня «Нова пошта» запустила послугу «Плати пізніше». Вона надає можливість забрати посилку одразу, а заплатити за доставку і додаткові послуги протягом 10 календарних днів з дати отримання відправлення.
  • 16 березня представники Генеральної прокуратури провели близько 15 обшуків складських та офісних приміщень ТОВ «Нова пошта» у Києві, Полтаві, Харкові та Дніпрі. У Генпрокуратурі заявили, що мова йде про несплату податків в особливо великих розмірах.
  • 6 лютого з`явилася інформація, що у мережі продають базу персональних даних (на 500 тисяч і на 18 мільйонів користувачів). Вона нібито належить «Новій пошті». У самій компанії це заперечили. Крім того, заявили про плани запустити системи криптографічного захисту й анонімізації даних клієнтів для підвищення інформаційної безпеки компанії.

Залишити коментар

avatar