ЛОДА зробила соціальну рекламу з українськими поетами. У «Рагу.лі» їй вигадали продовження

Постер «Я б не перевищував швидкість»

Постер «Я б не перевищував швидкість» / ЛОДА / facebook.com

Львівська облдержадміністрація розробила кілька постерів соціальної реклами на тему безпеки руху. У ній вона використала класиків української літератури. У Фейсбук-спільноті «Рагу.лі» користувачі вигадали альтернативні слогани.

4 серпня ЛОДА опублікувала на своїй офіційній сторінці у Фейсбуці постер із зображенням Тараса Шевченка та написом «Я б не перевищував швидкість». Його створили у рамках соціальної реклами, яка закликає водіїв звертати увагу на безпеку руху. 5 серпня на сторінці з’явився другий постер — із Іваном Франком та підписом: «Якби я випив — за кермо б не сів».

Постер «Якби я випив — за кермо б не сів» / ЛОДА / facebook.com

Постер «Якби я випив — за кермо б не сів» / ЛОДА / facebook.com

Цього ж дня у Фейсбук-спільноті «Рагу.лі» адміністратори виклали скріншоти постерів із закликом продовжити креатив. Користувачі стали пропонувати свої варіанти, згадавши і Миколу Хвильового, і Григорія Сковороду, і Володимира Маяковського та ін.

Ось деякі з них:

ЛОДА зробила соціальну рекламу з українськими поетами. У «Рагу.лі» їй вигадали продовження

Leave a Reply

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: